Lubię niestandardy – czyli MINI na Helu


Tagi: , , , ,


Samochód na dachu budynku? Było… a może nie. Samochód na helskiej plaży… a tego już nie było. Poznajcie świat nowej kampanii MINI.

Zdjęcia z nowej bazy kitesurfingowej wake.pl

oraz film, z budowy nowej bazy … a w tle samochód MINI

Efekt końcowy zbliżony do tiltShifta z Poznańskiej Ławicy – tego samego „reżysera”

Nic dodać, nic ująć. Są tacy co powiedzą – bez sensu, że za mało tam „kontaktów z marką”… ja odpowiem: product placement z dużym potencjałem. Miejsce jedno z lepszych na półwyspie helskim, duża ilość „trafficu”, potencjał viralowy, starannie dobrana (dość hermetyczna 0 ludzi zainteresowanych kitesurfingiem (oczywiście tylko jego „złota” część – którym bliższa Szpilka Szparka i Szpulka), w pogoni za wiatrem i napędzanych przez wiatr, heh)  grupa docelowa. Na marginesie, tych samochodów nie sprzedaje się grube tysiące, a do określonej grupy). Dla mnie duży PLUS!

Koszt takiej instalacji? Pewnie porównać można do kilku reklamy w gazetach, których już praktycznie nikt nie czyta… albo nie dostrzega reklam, między tabelkami, zdjęciami i recenzjami. Tutaj – kontakt z marką jest bezpośredni.

Podobne wpisy


jesli podobal ci sie wpis podziel się nim:
Permalink Dodano 1755 dni temu dnia ·
  • http://www.facebook.com/profile.php?id=100001323488395 Witold Joniec

    … dokładnie, gruby pomysł i realizacja, ukłony ! :) „tylko niebanalnie omija się banalne” WJ

  • http://www.betonowa-kostka.pl/ Janusz Szczepański

    Taki „zabieg” świetnie promuje markę, zwłaszcza w porze letniej kiedy na Półwyspie Helskim znajduje się mnóstwo turystów. Poza tym na standardowe reklamy w gazecie, radiu czy telewizji teraz może pozwolić sobie każdy. Ważne jest, żeby pokazać coś innego i umieć się „sprzedać”.

  • http://www.pixelpr.net/ Monika Loryńska

    Super! Świetne miejsce, masa ludzi i dobra grupa docelowa. Ciekawa jestem jakie będą rezultaty sprzedaży


Więcej wpisów