Bloger 2012 – subiektywne podejście do reklamy


Tagi: , ,

Minimum słów – maksimum obrazu.

Dzisiaj prezentuje kolejną infografikę, tym razem dotyczącą problematyki reklamy na blogach. Konkretnie, ale też z przymrużeniem oka.  Subiektywne spojrzenie na blogosferę, blogi i reklamę na blogach. A.D 2012

Po kliknięciu poniższego obrazka – wersja o wyższej rozdzielczości (+ 2 raz na miniaturce), lub – na Pinterest (link)

Podobne wpisy


jesli podobal ci sie wpis podziel się nim:
Permalink Dodano 1693 dni temu dnia ·
  • Pingback: Mapa polskiej blogosfery

  • e-trendy.pl

    Bardzo ciekawa infografika :) niestety zabrakło mojego bloga e-trendy.pl

  • techManiaK

    Nie ma też mojego http://www.techManiaK.pl :( a ma 600 tys. uu

    • Jacek Gadzinowski

      Wchodzimy wtedy w dyskusje, czy serwisy/blogoidy to jeszcze blogi. Czy już nie.
      Nie mam na to jednoznacznej odpowiedzi.

      UU- miesiecznie

  • http://www.facebook.com/maciekoleksy Maciej Oleksy

    A te UU na infografice to miesięcznie?

  • http://glamourina.pl/ Glamourina

    Ok, a co oznacza ilość gwiazd przy każdym blogu?


Więcej wpisów