Aplikacje CRM online – infografika


Tagi: ,

Infografika miniCRM

CRM-y były, są i będą. Z taką jednak różnicą, że te dzisiejsze znacznie różnią od tych, z którymi mieliśmy do czynienia kilka lat temu. Zmieniło się także zachowanie samych użytkowników CRM-ów. Tylko, co z tego wynika?

No właśnie. W naszym kraju powiedzenie komuś, że korzystam z CRM-u w pracy, rodzi u drugiej strony wielkie oczy niczym piłki kortowe. Nawet osoby, które używają tego systemu nie wiedzą, że tak się nazywa. Powód – przyswajanie nowej wiedzy to raz. Dwa – zbyt niski poziom edukacji w kwestii wykorzystania CRM-u przez pracowników na samym początku jego użytkowania.

Powyższy akapit można potraktować pół żartem, pół serio, bo mimo jeszcze niskiej świadomości w temacie aplikacji CRM, da się zaobserwować rosnące zainteresowanie nimi szczególnie wśród niewielkich firm. Ba! Nawet da się już co nieco zbadać w tym temacie.

Chłopaki z miniCRM wzięli ciupagi do rąk i ruszyli na początku stycznia z badaniem na temat właśnie aplikacji CRM w Polsce i ich wykorzystania. Wyniki? Jak to przystało na górali, nie owinęli w bawełnę i wszystko prosto z mostu wyłożyli na infografice.

Co by inaczej do tego podejść, jest ona dostępna tylko na ich pintereście.

 

 

Podobne wpisy


jesli podobal ci sie wpis podziel się nim:
Permalink Dodano 1507 dni temu dnia ·
  • http://soszal.net/ soszal

    świetnym crm-em jest zoho – dostępny online, funkcjonalny, czego chcieć więcej :)

  • http://10tysiecy.pl/ Paweł Montwiłł

    Fajnie, żeby się chłopaki z miniCRMa wzięli za użyteczność swojego narzędzia. Sama appka jest naprawdę przyzwoita – niezłe funkcje, prosta w użyciu, dobry PR, rewelacyjne wsparcie klienta, ale usability niestety słabiutkie na niektórych ekranach. 

    Na moje zgłoszenie w tej sprawie odpowiedzieli, że w tej chwili nie planują przerabiać ekranu X. Znaczy się – albo według nich użyteczność jest ok („u mnie działa”) albo mają inne priorytety. 

    No nic to. Zamierzam z nich korzystać bo są 3 razy tańsi niź Highrise. Może przerzucą kogoś na miesiąc z działu infografik to działu UX. 

    P.S. Jak się klika na grafikę z głównej strony bloga to error wyskakuje w lightboxie. 

    • http://minicrm.pl/ Maksymilian Śleziak

      Nie od razu Rzym zbudowano :-) Mamy roadmap i ciągle pracujemy nad rozwojem aplikacji. Średnio raz na miesiąc wychodzi nowa wersja, w której jest sporo usprawnień i modyfikacji. W tej chwili po prostu mamy inne priorytety i pracujemy w tej chwili nad całym modułem importów. Także reasumując zdajemy spbie sprawę z tego że widok karty kontaktu nie jest idealny – będziemy nad nim pracowac w przyszłości, ale nie mamy jeszcze dokładnych planów. Pozdrawiam! :-)

      • http://10tysiecy.pl/ Paweł Montwiłł

        Wierzę w Was, Panowie i trzymam kciuki. Macie naprawdę dobry projekt i świetny customer care. 

  • http://www.aposeo.com.pl/ Paweł Lewandowski

    Spotkałem się kilka razy w życiu z CRM ale zwykle były one indywidualnie dostosowane do potrzeb firmy. Taki CRM w chmurze to całkiem fajne rozwiązanie, można zarządzać firmą z każdego miejsca na ziemi. 

  • Krzyś

    Pracowałem kilka razy na różnych CRM’ach w zależności od firmy. Modele starsze i nowsze. W nowych podoba mi się ich wygląd. Niektóre przypominają nawet FB. Udało mi się zmienić branże i na szczęście obligacje korporacyjne nie wymagają ode mnie działania na CRM’ie :)

  • http://twitter.com/BartekJuszczyk Bartek Juszczyk

    Poczułem się mega archaicznie, ale w sumie wobec tysięcy kontaktów, jakie się ma w pracy na co dzień, nie mam kompletnie czasu na to, by uzupełniać CRM i – jako ów archaiczny stwór – korzystam ze społeczności plus FB plus RSS plus tablet plus program pocztowy z rozbudowanymi funkcjami.
    Jak mi ktoś znajdzie integrator tych narzędzi – ozłocę. I nie, nie napiszę tego sam swoimi ludźmi – brak czasssu. :)

    • Marcin

      Nie zawsze trzeba ręcznie uzupełniać kontakty w CRM. W LiveSpace rozwiązaliśmy to inaczej – wtyczką do Chrome. Jedno kliknięcie i dane z FB, GoldenLine czy Linkedin lecą do CRM. A dzięki spięciu skrzynki e-mail, korespondencja mailowa też jest zachowywane w automatycznie w historii kontaktu.

      Więcej o wtyczce piszemy tutaj: http://www.livespace.pl/pomoc/question/integracja-z-google-chrome/

  • http://www.facebook.com/people/Marcin-Stańczak/1148132332 Marcin Stańczak

    Pewien czas temu popełniłem artykuł, w którym podpowiadam, o czym warto pamiętać szukając systemu CRM. Podrzucam – może się przyda: http://www.livespace.pl/blog/nowosci/crm-dla-malej-sredniej-firmy-prosta-aplikacja-czy-rozbudowane-narzedzie/

  • Pingback: Infografika - Prosty CRM online - użytkownicy miniCRM.

  • crm erp mes

    Cieszę się, że twórcy CRM zaczynają zwracać uwagę na realne efekty po X miesiącach. W najbliższym czasie u jednego z naszych klientów będziemy się przyglądać jak wygląda u nich praca po wdrożeniu dedykowanego oprogramowania CRM. Info będzie można znaleźć na blog.kamee.pl


Więcej wpisów