3 grosze o 360commerce


Tagi: , , , ,

Na początku informacja prasowa, którą być znają już niektórzy z Was:

Na rynku rozpoczęła działalność firma doradztwa strategicznego 360commerce, założona przez grupę wieloletnich praktyków i profesjonalistów, z doświadczeniem w branży e-commerce jak i w handlu tradycyjnym oraz marketingu.

Zespół 360commerce pracował z liderami branż takich jak elektronika użytkowa, bankowość, FMCG, sport, media, komunikacja, e-commerce. Na czele zespołu stoi Jacek Gadzinowski z doświadczeniem pracy w firmach: Amica Wronki S.A, KKS Lech Poznań, Agito.pl, PTC Era, Onet.pl/Grupa ITI oraz klientami korporacyjnymi, w agencjach reklamowych i prowadzonej działalności konsultingowej.

“360commerce powstała pasji do e-marketingu i e-commerce, która przez wszystkie lata naszej pracy pozwoliła nam zdobyć wiedzę i doświadczenie. Teraz nasze praktyczne umiejętności oferujemy naszym Klientom” – mówi Jacek Gadzinowski, prezes 360commerce

Oferta 360commerce dotyczy doradztwa strategicznego w zakresie e-sprzedaży, e-marketingu (w tym Youtube, blogosfera, marketing efektywnościowy), strategii asortymentowych i cenowych, łączenia kanałów sprzedaży, jak również analiz związanych z procesami biznesowymi, badań rynkowych. W zakres oferty wchodzi również edukacja związana z e-commerce, e-marketingiem (w tym efektywnościowym), blogosferą i narzędziami social media.”

W związku, z pytaniami: czym będzie 360commerce, krótkie wyjaśnienie:

1. Wspólnicy w spółce są praktykami o rożnych doświadczaniach, każdy z nich uzupełnia się wiedzą.
2. 360commerce nie jest agencją marketingu /ani też „fabryką”/.
3. Działa w modelu bliższym think tank czy też strategicznego hubu.
4. Obsługa klienta bliższa project managementowi niż „forward managerom”.
5. Firma pracuje z doświadczonymi fachowcami z rynku (których znamy lub cenimy) i firmami które zostały „przetestowane w boju”.
6. Firma współpracuje z dostawcami usług, czy też narzędzi badawczych – tak by w rozwiązaniach i propozycjach dla firm, posługiwać się już „twardymi danymi” i zweryfikowanymi rozwiązaniami.
7. Świadczymy usługi związane zarówno z e-commerce, handlem elektronicznym jak i e-marketingiem ( tym także blogosfera, Youtube, social media – traktowane jako narzędzia a nie cel sam w sobie). Zatem nie odtrącamy, żadnych rozwiązań które mają/mogą być skuteczne.
8. Uznałem, że jest czas i miejsce na tego typu działania, po dłuższych rozmowach z klientami i praktykami rynkowymi. Na poziomie zarządów czy też dyrektorów sprzedaży/marketingu. Nie jest to przypadek, ale dłużej przemyślany koncept, którego pomysł zrodził się w głowie jakieś 1,5 roku temu.

9. W głowie mam/mamy już 2 i 3 etap funkcjonowania spółki. Ale o tym, wkrótce ;)

Jest to formuła firmy, którą uznajemy jako optymalną, przemyślaną jako odpowiedz na zapotrzebowanie rynku. W tej formule obecnie funkcjonujące firmy na rynku z segmentu e-commerce, e-marketingu są naszymi naturalnymi partnerami, nie konkurencją. Wzajemnie uzupełniamy swoje oferty.

W najbliższych tygodniach i miesiącach, już o konkretnych realizacjach czy też działaniach z partnerami, będziemy informować w komunikatach rynkowych.

Dziękuje za wszystkie miłe słowa, pozytywny feedback i życzenia pod naszym adresem!

Podobne wpisy


jesli podobal ci sie wpis podziel się nim:
Permalink Dodano 1816 dni temu dnia ·

Więcej wpisów